Reštaurácia, bar, kaviareň či cukráreň, hotel alebo penzión, maličký kamenný obchod aj veľká kancelárska budova – úlohou každého takéhoto miesta je prilákať čo najviac zákazníkov. Samozrejme, svoju úlohu zohrávajú ceny, kvalita služieb, ochota personálu aj kvalitný marketing. No čo je najdôležitejšie, to je prvý dojem. Na základe prvého dojmu sa totižto ľudia rozhodnú, či chcú navštíviť práve váš podnik alebo prejdú o pár krokov ďalej ku konkurencii. A práve tu je dôležitá aj čistá vonkajšia omietka. Pýtate sa prečo? Čítajte ďalej a dozviete sa.
Skúste sa vžiť do role zákazníka
Predstavte si, že ste zákazník, ktorý sa prechádza ulicami vášho mesta a premýšľa nad tým, kde by sa mohol zastaviť na dobrý obed, chladený drink či chutnú a kvalitnú kávu. Myslíte, že ho skôr osloví ošarpaná budova so znečistenou fasádou alebo pekne upravený podnik, na ktorom je vidieť, že sa oň majiteľ pravidelne stará?
Alebo si predstavte, že si ako zákazník prezeráte portál so širokou ponukou ubytovaní a hľadáte miesto pre svoju vytúženú dovolenku. Vyberiete si hotel, kde je jasne vidieť, že vonkajšia omietka je znečistená a kde-tu sa už objavujú aj prvé plesne? Odpoveď je určite nie – budete hľadať ďalej a vyberiete si ubytovanie, ktoré už na prvý pohľad pôsobí príjemne a čisto.
Nuž a do tretice, predstavte si, že ste klient či obchodný partner, ktorý mieri na dôležité pracovné stretnutie a zrazu stojí pred nevzhľadnou kancelárskou budovou. Vonkajšia omietka sa olupuje, nachádzajú sa na nej špinavé škvrny alebo dokonca riasy. Urobilo by to na vás dobrý prvý dojem? Pravdepodobne nie.
Riešenie je jednoduché – čistá vonkajšia omietka
Presne takto to vnímajú aj vaši zákazníci – ak si vyberajú miesto pre strávenie voľného času, vytúženú dovolenku alebo dôležitý biznis, určite na nich neurobí dobrý prvý dojem znečistená vonkajšia omietka. A pri tom existuje jednoduché riešenie – čistenie fasád. Dnes už nájdete viacero firiem, ktoré vám profesionálne vyčistia vašu fasádu, pričom čistenie fasády cena sa pohybuje už od 3,8€/m2. A ak vám to prinesie citeľne viac zákazníkov, potom sa takáto investícia oplatí. Čo poviete?
Pridať nový komentár
Prepáčte, ale pred zanechaním komentára sa musíte prihlásiť.